Moć digitalnog marketinga i koliko imam sreće u životu

Play Media Day iz ove perspektive i dana kao da je bio prije nekoliko mjeseci, jer vrijeme tako brzo prolazi, barem meni. Ovaj veliki regionalni događaj bio je 7. juna, a održao se u Banjoj Luci u bioskopu Cineplex.

Svaki dan gledam sponzorisane reklame na Instagramu i svaki put kažem, kasno je Brankice, kasno je da pišeš o tome, prošlo je više od mjesec dana. Hejjj mjesec dana, a i dalje kao da je tu, kao da je bio juče. E, to vam je mili moji digitalni marketing, kad i poslije samog događaja, vi imate priliku da pričate i stalno se podsjećate na njega. Ok, možda je to moje viđenje. I onda dođe mi notifikacija na Facebook-u da sam tagovana na fotografije sa njihove zvanične stanice. Ako to nije znak, ne znam šta jeste.

Imam više sreće, nego para

Prošle godine sam mnogo htjela da idem na Play Media Day i to toliko da sam čak unaprijed kupila kartu, za svaki slučaj. Nikad nisam bila na ovom događaju i baš me vuklo da odem. U tom nekom periodu prošle godine zaživio je i moj blog. Pročitala sam kod njih na sajtu kako nagrađuju blogere, pa sam odlučila da napišem tekst na zadanu temu JESMO LI NA KORAK DO BLACK MIRROR-A?.

Kako to obično biva, ništa nisam očekivala, kartu sam već imala. Međuuutim, stiže mi mejl i Play Media Day 03 – Nagrada. Stvarno neočekivano, ali dobijem kotizaciju, koju sam već imala. Bila sam srećna kao da je nisam imala, nekako mi je bilo drago što sam dobila nagradu, nije bitno kakvu. Kartu sam poklonila i otišla na Play Media Day.

Provela sam se super, nekako sama atmosfera je bila odlična, a bilo je i dobrih predavača. Događaj se uklopio u dan i sve je lijepo opušteno tokom cijelog dan.

Play Media Day 04

Ove godine sam izgleda čekala zadnje vozove, pa otud i ovaj podnaslov sa „Imam više sreće, nego para“. Htjela sam da odem, jer i pored svega, trebao se održati u bioskopu, a svi znamo koliko bioskop volim. Ipak, moj budžet, koji u tom momentu nisam imala, malo je zezao cijelu ovu situaciju i moj odlazak. Zato i pišem ovaj blog post. Da pokažem ljudima koji su zainteresovani za nešto (bitno njima) da nađu način.

Evo kako se meni desilo da odem. Slučajno sam na Instagramu gledala druge profile i zaustavim se kod djevojke koja sebe zove Skitnica. Kako nisam nešto ljubitelj tih savršenih feed-ova, njen mi je bio sladak, jer je mi je ona izgledala simpatično, a ne umišljeno. Ušla sam na njen story i vidjela da dijeli karte za Play Media Day i da taj story stoji već 16h tu. Razmišljala sam da su karte sto posto već otišle i da se ne javljam.

Drugo zašto bi dala meni, koja je ni ne pratim. Ipak, napisala sam joj kratku poruku. Odgovorila mi je tako ljubazno i pitala trebaju li mi možda dvije karte. Ja sam se oduševila, pa naravno da mi treba, voljela bih i da drugarica ide sa mnom. Odmah je sve riješila i DAN prije, bukvalno dan prije, ja sam imala dvije karte.

Vratimo se malo u prošlost

Prije manje od godinu dana, mnogo mi se išlo u Rovinj i Weekend media festival. Mnogoo, mnogooo. Oni su imali taj neki fazon da dijele karte besplatno na facebook-u. Međutim, morao si da budeš u određenom trenutku tu kako bi pisao na post i dobiješ for free. Sjetimo se svi mene i „KAKO ŽIVJETI BEZ FACEBOOK-A?“ posta hahahaha. Tad nisam imala Facebook i za mene je to bila nemoguća misija.

Weekend media festival

Pošto sam to ja, onda je to drugačije. Odlučila sam da im pišem i kažem kako nemam Facebook, ali da bih voljela da dođem i da me to baš, baš zanima. Dala sam im prijedlog da napišem post na temu Weekend media festivala, ali oni su rekli da ne trebam i da sam dobila kartu. Taj gest me tako oduševio. Nisam otišla, dosta stvari se u međuvremenu iskomplikovalo. I,evo, sad dok ovo pišem otišla sam kod njih na web stranu i pisala im. Ide mi se, tj. hoću da idem i probaću da se iskombinujem i ovaj put stvarno odem.

Spark.me

Ko nije čuo za Spark.me? Vjerujem da je malo tih ljudi, ali opet ko se ne bavi digitalnim marketingom, onda nije ni čudo. Iskreno, nisam ni ja čula dok nisam slučajno naletila na post „Zašto želim da idem na Spark.me“ ili trebam da idem. Tako nešto. Malo sam istražila i onda sam i ja htjela da napišem taj post.

Ko god je napisao, od blogera, taj post, ušao je u izbor da postane ambasador svoje zemlje za Spark.me. Otišla sam da vidim kad je rok i rok je već bio probijen. Opet, odlučila sam da im pišem i kažem, da znam kako kasnim, ali bih svejedno napisala taj post i da mi je žao što kasnim. Kao odgovor nisam dobila da mi daju priliku, nego da sam dobila kartu za događaj. Samo sam trebala da potvrdim.

Na kraju nisam otišla, dobila sam tako jak grip, da nisam iz kreveta mogla da ustanem. Baš mi je bilo žao, jer sam se veselila, još kako veselila.

Vratimo se u sadašnjost

E, još koja rečenica za Play Media Day. Na događaj sam otišla obučena sva u narandžastom, slučajno. Ne mogu vam opisati kako sam se dobro uklapala u sam ambijent. Djevojke iz Bonjour.ba su me zaustavile i rekle kako imam odijelo koje je baš neobično i hoće da me fotografišu. Ja sam pristala, iako nisam fashion, lifestyle blogerka, ali hajd. I tako završi ja u „Street style Banja Luka: Pogledajte zanimljive modne odabire sudionika Play Media Day konferencije“ kao neko ko je imao neobičan odabir.

playmediaday04

Da ne zaboravim još reći kako sam se dosta fotografisala i da mi je ona photo booth fora koju su stavili, bila odlična. U momentu fotografisanja ispred nje sa društvom, fotografisao nas je fotograf i ta, baš ta, fotografija završila je na dva portala 24sata.hr i ultra.ba za koja ja znam. Znači sve zanimljivije od zanimljivijeg.

I za kraj

Nije bitno čime se bavite, ne mora to biti novinarstvo, blogovanje ili digitalni marketing. To mogu biti razne edukacije u vašem domenu. Zapamtite da uvijek možete pitati. Stvarno je dobra ona „ako ne pitaš, odgovor je uvijek ne“ i zaista je tako.

Evo ja ne znam da li je ovo moje sreća kako kaže naslov ili jednostavno velika volja, pa uradim šta je u mojoj mogućnosti da dođem do toga, ne znam. Znam samo da sve ove događaje hoću da posjećujem i da idem stalno. A, mnogi prijatelji mi kažu: „Brankice, ti da hoćeš otišla bi i na Mars, našla bi način“. Ko zna, možda i odem. Nika se ne zna.

FB page: Media blog 5+
Instagram: brankica_smiljanic

5 thoughts on “Moć digitalnog marketinga i koliko imam sreće u životu

  1. DJOLETOV KUTAK kaže:

    Ja sam počeo sasvim slučajno počeo da pišem o životima malih ljudi i običajima Vojvodine i nadam se dotaknuo neke ljude da čitaju i vole ono što ja pišem i pokušavama da sačuvam kroz moj sajt i priče koje su uglavnom sve izmišljene a li mogu biti istinite…Posao koji se bavim interesovanje i školovanje nije su pratile moja razmišljanje, hobije idr. Nažalost saznao sam kasno da postoji neki drugi svet osim onog koji me okružuje..Da li ću nešto postići ili ostaviti posle mene to ćemo još videti jer sve zavisi od onog najvažnijeg a to su novčana sredstva da bi čovek bio ispunjen do kraja ?!

    Liked by 1 person

  2. Jel, čija si ti, mala? kaže:

    Koliko je potrebno volje, motiva, želje – toliko i sreće.
    Iz iskustva govorim.
    A moje iskustvo nije zanemarljivo, imajući u vidu godinu proizvodnje :-)))
    I sve je zanemarljivo, ako ćovek nije uporan i istrajan.
    Ne sme se sebi dozvoliti luksuz odustajanja! To nikako!
    Uvek postoji način, otvore se neka vrata kada se najmanje nadamo…

    Srdačno, sa najlepšim željama ❤

    Liked by 1 person

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google photo

Komentarišet koristeći svoj Google nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.